مشاوره و اجرا قفسه بندی در شرق تهران

categorizing-1
categorizing-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


انتخاب بهینه جهت نگهداری انواع بارهای حجیم و سبک قفسه ایزی راک (راک کفپوش دار سبک) با ویژگیهای خاص خود، راه حل مناسبی جهت نگهداری انواع کالاها و اقلام در انبار و محیطهای صنعتی است. که بوسیله نیروی انسانی جابجا می شوند. قفسه بندی ایزی راک یکی از سیستمهای به صرفه و اقتصادی جهت نگهداری […]

پروژه قفسه بندی پالت راک شرکت تامین کالای قائم که از نوع قفسه پالت راک میباشد توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی پالت راک با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه انبار انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و قفسه بندی پالت راک انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

قفسه اقتصادی و ارزان همراه با نصب سریع و آسان سیستم قفسه بندی مشبک فلزی انبار (قفسه بندی پیچ و مهره ای) از تنوع بالایی برخوردار بوده و قابلیت انطباق پذیری مناسبی جهت ذخیره سازی انواع کالاهای کوچک و نیمه حجیم دارد. سیستم قفسه مشبک متداولترین و مناسبترین نوع قفسه بندی جهت نگهداری اقلام و […]



( مشاوره و اجرا ) های دیگر