مشاوره و اجرا قفسه بندی در شهر ری

categorizing-1
categorizing-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


پرکاربرد ترین نوع سیستم های قفسه بندی صنعتی، قفسه ثابت می باشد. همان‌طور که از نام قفسه‌های ثابت پیداست، این نوع قفسه های فلزی برای ماندن در یک مکان طراحی‌شده‌اند. در بیشتر موارد، منظور از نگهداری موجودی توسط قفسه‌بندی ثابت، نگهداری بارهای سنگین ،نیمه سنگین و سبک است.. این نوع 

قفسه های پالت راک بنا بر نیاز مشتریان در اندازه ها و ابعاد متعددی قابل اجرا و پیاده سازی هستند. حداکثر ارتفاعی که با این روش می توان ایجاد نمود حدود متر و حدواقل ارتفاع آن متر می باشد. به همین دلیل قفسه پالت راک در انبارهای صنعتی و تولیدی کاربرد بالایی دارد.

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر