مشاوره و اجرا قفسه راک در شهر ری

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


با ورود فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و مطرح به ایران همچون هایپراستار، است.انداردهای جدیدی در تجهیز فروشگاهها و سوپرمارکتها مطرح گردید که این امر مستلزم بکارگیری تجهیزات به روز و پیشرفته تری بود که توسط شرکت مدنظر قرار گرفت.

شرکت راک در مرداد ماه  سال با راه اندازی یک کارگاه کوچک نفره فعالیت خود را آغاز کرد. جناب آقای مهندس شاملو و یکی از دوستان قدیمی ایشان از بنیان گذاران اولیه شرکت راک بودند. اولین محصول تولیدی شرکت، قفسه مشبک بود که در ادامه با توجه به توانمندیهای روز افزون شرکت و افزایش دانش و تجربه صاحبان آن، تولید سایر محصولات نیز در دستور کار قرار گرفت.

هدف اصلی شرکت راک صرفا فروش محصولات نیست، بلکه تمرکز اصلی شرکت، ارائه مجموعه کاملی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی دائمی از مشتریان خود بصورت ساعته در طول روز هفته است.. با است.فاده از محصولات و خدمات متنوع و گسترده راک، امکان نگهداری هر نوع محصول و کالایی در هر انبارو فروشگاهی در بهترین حالت ممکن فراهم می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر