فروش قفسه سوپرمارکتی در بومهن

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با بیش از دو دهه تجربه در صنعت قفسه بندی در ایران، بعنوان طراح، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع مختلف قفسه فروشگاه با بهترین کیفیت تولید و همچنین مطابق با آخرین است.اندارد های روز اروپا، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه میدارد. لیست قیمت قفسه فروشگاهی و انبار در صفحه مربوط به آن به صورت پیوسته ارائه می شود. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد

اگر به دنبال خرید قفسه بندی سوپرمارکتی هستید باید نکاتی را رعایت کنید. ما در تولیدی پرشین صنعت آسیا انواع قفسه بندی فروشگاهی و سوپرمارکتی و انباری فروشگاه را برای شما فراهم و اجرا میکنیم اما نکته اینجاست که کدام مدل مناسب مصرف و نیاز شماست؟ آیا لازم است. از قفسه های سنگین سوپرمارکتی است.فاده کنید یا قفسه های نیمه سنگین برای شما مناسب هستند؟ کدام مدل از قفسه های فلزی برای شما مناسب است.؟ اصلا چطور باید اجناس را در قفسه ها چید؟ چطور میتوان با نحوه چیدمان فروش بالاتری داشت؟

صنایع قفسه بندی میلان عرضه کننده کلیه تجهیزات فروشگاهی از جمله است.ند فروشگاهی ، نردبان ، رگال ، رگال لباس ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید ، کالسکه خرید ، میز چک اوت ، راهبند فروشگاهی ، سبد حراجی و... با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور میباشد .



( فروش ) های دیگر