فروش قفل درب در شهر جدید اندیشه

door lock-1
door lock-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


کاوه صنعت انواع دستگیره های درب چوبی از جمله : دستگیره دو تکه &#; دستگیره پلاک &#; دستگیره درب ورودی &#; دستگیره حیاطی &#; دستگیره آپارتمانی و دستگیره درب ضد سرقت را تولید می کند. همچنین اواع قفل درب های چوبی و قفل درب ضد سرقت با بهترین کیفیت تولید و عرضه کرده است..

فروشگاه اینترنتی لومیس‌کالا عرضه انواع درب ضد سرقت و یراق آلات درب افتخار دارد که در حوزه تولید درب‌های ضد سرقت چوبی خدمات منحصر‌به‌فردی را به مشتریان ارائه می‌کند. این مجموعه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است. لطافت طرح‌های زیبا را با سختی فوق العاده تلفیق نماید.



( فروش ) های دیگر