فروش قلاویز در بومهن

Qalaviz-1
Qalaviz-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


از این ابزار در واقع،جهت دنده نمودن داخل است.وانه یا به اصطلاح مهره ها است.فاده می شود. این وسیله کاربردی مناسب تراش دنده های پیچ بر روی متریال هایی نظیر چوب و فلز و پلاستیک می باشد. به عملیات تراشیدن با قلاویز، قلاویزکاری گفته می شود.

این ابزار در دو نوع ماشینی و دستی می باشد. نوع دستی معمولا بصورت مجموعه سه تایی( پیش رو- میان رو- آخر رو) و نوع ماشینی آن غالبا تک مرحله ای هستند. از لحاظ شکل دندانه به دو نوع مستقیم(جهت قلاویزکاری قطعات با انتهای باز یا همان ته باز) و مارپيچ (جهت قلاویزکاری قطعات با انتهای بسته یا ته بسته) تقسیم بندی می شوند.

فروشگاه اینترنتی ابزار نو اندیشان به عنوان تخصصی‌ ترین فروشگاه اینترنتی ابزار که محصولات متنوعی ازابزارهای براده ‌برداری نظیر مته، قلاویز، برقو، فرز فرم، مته مرغک ، انواع هلدرهای تراشکاری، فرزانگشتی ، کفتراش، پولکی ، مته خزینه (پخ زن) ، الماس تراشکاری و فرزکاری، انواع سه‌ نظام و چهارنظام، فرزانگشتی تنگستن کارباید، فرز تی، گیره، مرغک گردان، میز صلیبی، گیره سینوسی، کولت، فشنگی، مته مرغک، لوازم اندازه گیری دقیق شامل میکرومتر، کولیس، ساعت‌های اندازه گیری و سایر ابزارهای تراشکاری و فرزکاری می باشد..



( فروش ) های دیگر