فروش قوطی کلید و پریز برق در شهر جدید اندیشه

Key box and power socket-1
Key box and power socket-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


در تعریفی دیگر می توان گفت قوطی پریز و کلید قطعه ای است. که در داخل دیوار بتنی یا دیوار پیش ساخته قرار می گیرد و سیم های خروجی از تابلوها ، کلید ها و پریزها داخل این قطعه پلاستیکی به هم متصل می گردند همچنین این محصول دارای درپوشی است. که مانع ورود بتن به داخل می شود تا تجهیزات برقی کلیدها آسیب نبینند. برای نصب کلید و پریز در ساختمان باید مراحلی طی شود که در ادامه این مراحل را مرور می کنیم :

همان‌طور‌ که اشاره‌ کردیم قوطی‌ کلید‌ پریز عادی را از ماده‌ها پایه یک یا دو میسازند که جنس PVC آنها مستحکم‌ است.‌ .این محصول‌ از مقاومت‌ فوقانی برخوردارند و شکل این گونه جعبه مکعبی شکل‌ با چهار خروجی‌ لوله‌ای است.‌ . به همین سبب برای بکارگیری در کادر‌ گروهی مناسب‌ نیستند و تنها می‌توان از آنها به حالت تنها یا چند قوطی‌ جداگانه قبل یکدیگر است.فاده‌ شود . با اینکه مدل‌ قدیمی‌ هستند‌ هرچند هنوز که هنوزِ از این نوع‌ قوطی‌‌ها‌ در چندی از پروژه‌‌ها‌ است.فاده‌ می شود‌ .

این مدل به صورت یک مکعب با چهار خروجی لوله ای شکل است. که دارای قابلیت  است.فاده کادر گروهی نمی باشند و فقط می توان این قوطی ها را به صورت تکی و یا چند قوطی مجزا کنار هم است.فاده کرد . در گذشته از این قوطی ها برای قرارگیری کلیدها و پریزها به صورت مجزا است.فاده می شده است. ولی امکان گروهی کردن کادرها برای افراد وجود نداشت البته امروزه هم در بعضی از پروژه ها می توان از قوطی کلیدهای قدیمی که با نام شاپوری شناخته شده اند است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر