مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در شهر جدید اندیشه

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


پلی اتیلن گلایکول ها حتی در حالت جامدشان نیز حلالیت خوبی در آب دارند. از آنها به عنوان عامل جداکننده برای لاستیک لاتکس ، فوم و … از قالب است.فاده می شود. در صنعت لاستیک ماشین نیز از پلی اتیلن گلایکول ها به عنوان لوبریکنت و عامل جداساز است.فاده می شود.

و اما در بررسی طبقه محصولات پلاستیکی این صنعت گفتنی است. که صنعت پلاستیک از رشد بسیار سریعی برخوردار بوده است.، پلاستیک محصولی است. که به منظورهای مختلفی به کار می‌رود. این طبقه از صنعت لاستیک و پلاستیک در ارتباط با صنعت پتروشیمی است. و توسعه صنعت پتروشیمی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد پلاستیک محسوب می‌شود. بنابراین تأثیرات ضعف پتروشیمی‌ها نیز به طور محسوس بر این صنعت قابل مشاهده است..

همچنین بررسی گزارشات شش ماهه این گروه حاکی از تعدیل منفی در این شرکت‌ها است. به‌طوری که لاستیک سهند پیش‌بینی سود خود را برای سال منتهی به اسفند کاهش داده است.. همچنین شرکت کویر‌تایر نشان می‌دهد سود هر سهم بر اساس عملکرد واقعی شش ماهه ریال است. که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی کاهش یافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر