مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در شهر ری

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…

ارایه چیلرهایی مجهز به سیستم فری کولینگ (Free Cooling) که در دماهای محیط پایین باعث کاهش مصرف انرژی تا ۵ درصد می‌شوند، برای کاربردهای دایم کار در صنایع لاستیک و پلاستیک توصیه می‌شوند. مزیت دیگر این گونه چیلرها، افزایش عمر چیلر و کمپرسورها با توجه به کاهش کار سالانه سیکل تبرید می‌باشد.

همچنین بررسی گزارشات شش ماهه این گروه حاکی از تعدیل منفی در این شرکت‌ها است. به‌طوری که لاستیک سهند پیش‌بینی سود خود را برای سال منتهی به اسفند کاهش داده است.. همچنین شرکت کویر‌تایر نشان می‌دهد سود هر سهم بر اساس عملکرد واقعی شش ماهه ریال است. که نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی کاهش یافته است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر