فروش لنت صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


لنت صنعتی کلاف مناسب برای کارکرد در داخل روغن و خشک می باشد. این لنت ها بیشتر در وینچ های دریایی و وینچ های جرثقیلی مورد است.فاده قرارمیگیرند. لنت اصطکاکی بافته شده در کارخانه های کاغذ سازی نیز کاربرد وسیعی دارد.این لنت ها با شرایط کارکرد در شرایط سخت و کارکرد در داخل روغن یکی از بهترین لنت های اصطکاکی در دنیا به شمار می آید.این نوع لنت مناسب برای کلیه پرس های ضربه ای و مکانیکی میباشد و دارای سطح اصطکاک و گیرندگی بالا میباشد گروه صنعتی لنت سازان عاملیت فروش لنت های کلاف و بافته شده می باشد.

با توجه به مشکلات مربوط به سلامتی در است.فاده از آزبست در تولید انواع لنت صنعتی بسیاری از کشور ها تولید و یا واردات لنت ترمز آزبست دار را ممنوع اعلام نموده که کشور ایران نیز در این دسته قرار دارد. البته برخی از لنت های لقمه ای و حتی لنت های فردو موجود در بازار تولیدات قدیم و در انبار ها بصورت آزبست دار نیز یافت می شوند. محدودیت بکارگیری آزبست برای تولید کنندگان لنت صنعتی سبب شده تا در طی چند دهه احیر برای افزایش قابلیت های مقامت اصطکاکی در برابر سایش به ترکیباتی کم خطر تر و جایگزین آزبست دست یابند. در مقایسه از نظر شکل ظاهری لنت های صنعتی آزبست دار اغلب رنگی تیره تر از لنت های بدون آزبست هستند.

نوع بافت لنت ترمز صنعتی فردو به صورت تار و پود است. و این نوع بافت با متریال و موادی که داخل این ترمز به کار برده میشود سبب اصطکاک بالا و سایش کم میشود این نوع ترمز اصطکاکی بیشتر در صنایع کاغذ سازی-وینچ های ساحلی و دریایی-ترمز های درام فرمان راهسازی - وینچ های چاه های نفتی و جرثقیل های ساحلی کاربرد وسیعی دارند



( فروش ) های دیگر