فروش لنت صنعتی در شهر ری

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


لنت ترمزی مخصوص انواع جرثقیل با پوشش لنت بافته شده می باشد که قابلیت کار در شرایط سخت و حرارت بالا را دارا می باشد.جرثقیل هایی که در صنایع فولادی مورد است.فاده قرار می گیرند به علت کار در شرایط خاص و اصطکاک بالا نیازمند لنت های ترمز کفشکی بافته شده می باشند.گروه صنعتی لنت سازان با اتکا به تکنولوژی بومی کشور تمام تلاش خود را متمرکز کرده است. تا بهترین کیفیت را به صنعتگران کشور عرضه کند.

این لنت ترمزی به منظور است.فاده در تراکتورهای رومانی ساخته شده است..تکنولوژی اولیه ساخت این لنت ترمز برای کشور آلمان می باشد که گروه صنعتی لنت سازان به منظور سهولت درسترسی مصرف کنندگان عزیز دست به بومی سازی این تکنولوژی زده است..

در کاربری لنت های صنعتی چهار فاکتور اصطکاک مناسب، جلوگیری از سر خوردن و شیشه شدن، طول عمر مناسب و عدم تولید صدا از مهمترین فاکتور های کیفی محسوب می شوند. البته با توجه به شرایط محیطی کار در دمای بالا و یا در تماس با روغن و یا حتی متریال هایی با قابلیت خورندگی بالا فاکتور هایی دیگر نیز که مربوط به عملکرد و طول عمر کاری لنت هستند معیار قرار می گیرند. هر یک از انواع لنت از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته می شوند اما در اغلب انواع لنت به سبب قابلیت های اصطکاکی بالا از گرافیت همراه با فیبر های فلزی و حتی خاک رس است.فاده می شود. لنت های سرامیکی نسل جدید لنت های صنعتی هستند که از ترکیبات سرامیک با فیبر های مسی تولید شده و تجربه بسیار عالی برای کاربران بالاخص در مورد لنت ترمز خودرو را به همراه خواهند داشت. در ترکیبات کلاف یا لنت های فردو ترکیباتی بسیار متفاوت است.فاده می شود که حتی الیاف پارچه ای نیز در تولید این سری از لنت ها بکار گرفته می شود. 



( فروش ) های دیگر