لباس کار و ایمنی در شرق تهران ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


شرکت آسان پوش بعد از گذشت بیش از دهه از شروع فعالیت با پایبندی و حفظ اصول ، کیفیت ، است.حکام پوشاک صنعتی ، تکیه بر دانش روز و توسعه ی منابع انسانی ارزشمند و بازنگری مداوم در اهداف و اندیشه ها توانسته است. موفقیت ها و افتخارات متعددی را کسب نماید

لباس کار همانطور که از نامش پیداست باید در محیط کار بسیار راحت و کاربردی باشد. اگر از وسایلی است.فاده می‌کنید که هنگام کار احساس راحتی نمی‌کنید، و کارتان را کندتر  میکند، باید به فکر خرید لباس کار راحت باشید. بنابراین هنگام طراحی یک محصول، توجه به راحتی لباس کار در بدن و پایین تنه بسیار مهم است.. به عنوان مثال، در برخی از تجهیزات ارزان‌تر موجود در بازار، به دلیل کوتاه‌تر بودن ژاکت، آستین‌های بلندتر یا نداشتن شلوار، کارگران ممکن است. احساس راحتی نداشته باشند.

دیگر نکته ایی که از عوامل تاثیرگذار روی قیمت است.، انتخاب بازه زمانی در زمان تحویل است.. مشتریانی که موعد تحویل‌شان نسبت به مدت زمان عادی در دوخت، سریع تر باشد، به دلیل بار اضافه‌ای که به تکمیل و پردازش سفارششان روی خط دوخت ایجاد خواهند کرد، آماده شدن محصولاتشان نسبت به روند عادی در زمان بافت، قیمت تمام شده بیشتری نیز خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران