فروش لوستر در شهر جدید اندیشه

chandelier-1
chandelier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


گرچه گسترش تقاضای کشورهای مختلف به لوسترهای ساخت ایران در ۵سال گذشته رونقی در این صنعت به‌وجود آورده، ولی تعطیلی ۵درصد از کارگاه‌های رسمی و غیررسمی و زیرپله‌ای ساخت لوستر در همین سال‌ها، بیانگر وجود مشکلات فراوان این صنف است.. درحال ‌حاضر حدود هزار کارگر ماهر در رشته‌های مختلف ساخت، تزیین و نصب لوستر به فعالیت مشغول هستند که هر ساله تعدادی از این افراد به‌دلیل مشکلات فراروی این صنعت سراغ شغل‌های دیگر برای امرار معاش می‌روند.

هزینه‌های بالای تولید قیمت ‌تمام‌شده را بیشتر کرده و در نتیجه به کاهش تولید منجر شده است.. هزینه دستمزد ماهانه، حق بیمه درصدی، محاسبه گاز و برق با نرخ تجاری و واردات اقلام خارجی از چالش‌های پیش روی این صنعت ریشه‌دار کشور است.. بنا بر آمارهای موجود بیش از هزار واحد تولیدی فعال وجود داشته که ۵ تا درصد آنها تعطیل شده و بقیه با نیمی از ظرفیت اسمی خود مشغولند.

گفته می‌شود در همین تهران بیش از واحد تولیدی فعال هستند. در کل بین تا تولیدکننده خیلی خوب و عالی داریم که ساخته‌های آنها به خارج از کشور حتی ایتالیا و آلمان که مهد این صنعت هستند، صادر می‌شود. با این همه دردسرهای تولید و فروش تمامی ندارد و شرایط کاری را سخت کرده است..



( فروش ) های دیگر