فروش لولای درب در شرق تهران

door hinge-1
door hinge-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


پارس فیدار صنعت طیف وسیعی از لولاها و دستگیره‌ها را ارائه می‌دهد که برای اطمینان از حداکثر راحتی ، با در نظر گرفتن فازهای است.اتیکی و دینامیکی عملیات و تنش‌های چرخه‌ای که این عناصر تحت تأثیر قرار می‌گیرند، طراحی شده‌اند.

گروه صنعتی مختاری اکنون با تجربه ای قریب به سال ، با نام تجاری پارس فیدار صنعت فعالیت خود را در زمینه ی ، طراحی به روز و نوآوری درمحصولات ، تولید و تأمین انواع قطعات صنعتی و برودتی و فروشگاهی افق های توسعه را در مفهوم کلان برنامه ریزی نموده است..

کیفیت متریال به کار رفته در تولید این محصول بسیار مقاوم و ظریف می باشد که در شرایط دمایی متفاوت بسیار سازگاری بالایی را دارا می باشند .در طراحی ظاهری این محصول  آمیخته ای از ظرافت و دوام و مقاومتی مثال زدنی می باشد ، حس ظرافت بیشتری نسبت به مدل دیگر لولای درب لولایی می شود .



( فروش ) های دیگر