تولید و ساخت لولای درب در شهر ری

door hinge-1
door hinge-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


در طراحی ظاهری این محصول که نسبت به مدل های قدیمی تر بسیار تغییر کرده و ظاهری متفاوت تر به خود گرفته بسته به انتخاب تولید کننده های محترم می توانند از این نوع مدل است.فاده کرده و در ترکیب با قفل های درب لولایی کیفیت کاری خود را از لحاظ ظاهری بسیار بالا برده و در بین رقبای خود متفاوت تر ظاهر شوند.

برای ساخت کابینت‌های صنعتی همچون سوئیچ کابینت، علاوه بر کاربرد باید به دوام و کیفیت یراق‌های است.فاده شده برای آن نیز توجه داشت. انواع لولا پلاستیکی صنعتی در سایزها و مدل‌های گوناگون تولید شده است.. از طرفی جنس این لولاها باید طوری باشد که در برابر ضربه و آسیب مقاوم می‌باشد.

پارس فیدار صنعت طیف وسیعی از لولاها و دستگیره‌ها را ارائه می‌دهد که برای اطمینان از حداکثر راحتی ، با در نظر گرفتن فازهای است.اتیکی و دینامیکی عملیات و تنش‌های چرخه‌ای که این عناصر تحت تأثیر قرار می‌گیرند، طراحی شده‌اند.



( تولید و ساخت ) های دیگر