فروش لوله فولادی برق گالوانیزه در شرق تهران

Galvanized electrical steel pipe-1
Galvanized electrical steel pipe-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


لوله‌های فولادی برق به جهت جلوگیری از صدمه دیدن سیم‌ها و همین‌طور عایق کردن آن در مقابل تمامی عوامل بیرونی مورداستفاده قرار می‌گیرند و عمر شریان‌های ارتباطی الکترونیکی را که در هر ساختمان و تجارت بسیار حیاتی هستند را از هر مزاحمتی حفظ می‌کنند. مزیت مهم این لوله‌ها این است. که در مقابل فشار، ضربات، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند، ازاین‌رو توصیه می‌شود که حتماً در محیط‌هایی که احتمال خوردگی، بروز رطوبت و همین‌طور اکسید بالا باشد، حتماً از جنس گالوانیزه گرم آن است.فاده شود.

در دنیا لوله فولادی برق که با نام لوله کاندوئیت نیز شناخته می‌شود یکی از مهم‌ترین تجهیزات و مصالحی است. که در سیستم‌های برق‌کشی ساختمانی و همین‌طور تأسیسات صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد، انواع مختلفی دارد و یکی از مهم‌ترین نکات در مورد آن، ساختار، فرم طراحی، ابعاد و البته جنس بدنه است.. معمولاً بدنه این لوله‌ها فلزی بوده و می‌توانند با روکش‌هایی در مقابل خوردگی و اکسید هم مقاوم‌سازی شوند. درصورتی‌که مایل به خرید لوله فولادی برق هستید، تهیه این محصول از طریق فروشگاه‌های نمایندگی و عرضه‌کننده‌های مستقیم که با نام تولیدکننده لوله فولادی برق نیز شناخته می‌شوند منطقی‌ترین تصمیم خواهد بود.

شركت سپكو با سابقه بيش از سال در صنعت توليد سينى و نردبان كابل و انواع لوله هاى فولادى برق با كليه اتصالات و تجهيزات ، منابع مناسب و به روز ، داراى سوابق درخشانى در اين صنعت مى‌باشد . اين شركت داراى سه است.اندارد بين‌المللى در زمينه مديريت كيفيت ، ايمنى و بهداشت و محيط زيست مى‌باشد ، كه نشانگر تعهدات ، حس مسووليت و انگيزه اين سازمان در جهت كسب رضايت مشتريان گرامى است..



( فروش ) های دیگر