فروش لپینگ در شرق تهران

Lepping-1
Lepping-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


لپینگ ماشین جهت ایجاد فلتنس Flatness قطعات فلزی که می بایست به صورت فلز روی فلز آببندی شوند کاربرد فراوان دارد. مانند تعمیر و آببندی در شیرهای اطمینان، شیرهای دروازه ایی ( Gate Valves ) ، آببندی قطعات پمپ های هیدرولیک خاص، ساخت مکانیکال سیل، تعمیر قطعات کمپرسورها و . . .

برای پیش پرداخت فولادهای آبداده شده یا بدون آب و همچنین چدن‌ها و برنزها، پودر کروند یا اکسید آلومینیوم (آلومینا) با دانه‌های بسیار ریز و برای آخرین پرداخت از اکسید کروم (با رنگی متمایل به سبز) است.فاده می‌شود. چنانچه سطوح کار فوق‌العاده سخت باشد، گرد الماس برای اینگونه موارد کاربرد خواهد داشت.

تعریف معمول لپینگ، مالش تصادفی قطعه کار بر روی یک صفحه لپ چدنی با است.فاده از ساینده های آزاد درون یک سیال مناسب می باشد تا کیفیت سطح مطلوب ایجاد شود. لپینگ یک فرآیند سرعت پایین و فشار پایین سایشی بوده و از این فرآیند جهت پرداخت نهایی قطعات است.فاده می شود که اهداف زیر را برآورده می سازد:



( فروش ) های دیگر