تولید و ساخت لپینگ در شهر جدید اندیشه

Lepping-1
Lepping-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


در انتخاب شرايط ماشين كاري در لپينگ بايستي به پارامترهاي مهم و موثري از قبيل مقدار مجاز ماشين كاري، دقت لپينگ، فشار مورد نياز، سرعت لپينگ، نرخ براده برداري در لپينگ، اندازه دانه هاي ساينده، زمان ماشين كاري لپينگ، پرداخت لپينگ و تميزكاري قطعات لپينگ شده توجه داشت و با بدست آوردن مقدار بهينه هر پارامتر در نهايت به هدف نهايي شامل پرداخت، تختي و دقت ابعادي بالا، صافی سطح بالا، زبری سطح پایین و نهایتاً سطح صیقلی و آیینه ای دست يافت

کلیه ملزومات و مواد مصرفی لپینگ ماشین مانند پودرهای ساینده الماس و غیر الماس، روغن ساینده الماسه، لنز اندازه گیری  میزان فلتنس، لامپ مونوکروماتیک و ابزار اندازه گیری فلتنس صفحه لپینگ ماشین، نیز موجود و آماده تحویل به مشتریان است..

اصول اجرای عملیات لپینگ به این ترتیب است. که ابتدا روی قطعه کار و صفحهٔ گرد دواری که صفحه لپینگ نامیده می‌شود را آب مواد ساینده، با دانه بندی خیلی ظریف (ذرات نمره تا ) به همراه روغن یا نفت یا مواد متناسب دیگر قبل از شروع کار به وسیلهٔ قلم مو مالیده یا ریخته می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر