فروش لیفت مگنت در بومهن

Lift magnet-1
Lift magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


مگنت صنعتی و یا آهنربای صنعتی، به آهنربا های غول پیکری که قادر به جابجایی قطعات سنگین فلزی مانند تیر آهن ها، قالب ها، قطعات و&#; می باشد، مگنت صنعتی می گویند این مگنت ها با وزن بدنه پایین قادر به جابجایی آهن آلات بسیار سنگین می باشند به عبارتی این مگنت ها چندین برابر وزن خود را لیفت می کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی در خصوص این مگنت ها به دست خواهید آورد.

در طراحی لیفت مگنت از یک اهرم است.فاده شده است. که وظیفه برقراری نیروی مغناطیسی در دستگاه را برعهده دارد و لیفتر با چرخاندن این اهرم شروع به کار می کند. با برقراری نیروی مغناطیسی این امکان فراهم می شود که قطعه مورد نظر به لیفتر بچسبد و در ادامه آن را از زمین بلند کرد و جابجا نمود. پس از انتقال قطعه به محل مورد نظر تنها کافی است. اهرم دستگاه مجدداً چرخانده شود و در حالت غیر آهنربایی قرار گیرد. با این کار نیروی مغناطیسی لیفتر قطع شده و قطعه از دستگاه جدا می شود. این لیفترها نیازی به برق و شارژ شدن ندارند و برای مدت زمان طولانی می توانند عملکرد مؤثر و قابل قبولی داشته باشند.

مگنت صنعتی جزو ادوات لیفتینگ با توانایی بالا، سبک و قابل حمل هستند که در ظرفیت های مختلفی از . تن به بالا با برندهای مختلفی برای لیفتینگ قطعات فلزی از ورقهای تخت، توپی و یا تیرهای آهن تولید میشوند. مگنت های صنعتی بصورت اتصال برق (در ظرفیت های بالا) ، شارژی و الکترومغناطیسی تولید وجود دارند. با گرداندن اهرم مگنت به میزان درجه قطب های مگنت فعال شده و میدان مغناطیسی بسیار بالایی برای لیفتینگ فلزات بوجود می آورد. با گرداندن درجه اهرم مگنت صنعتی در جهت مخالف قطب های مغناطیسی در جهت خنثی قرار میگیرند و باعث جدا شدن قطعه فلزی از مگنت میشوند. مگنت های صنعتی به مگنت های مدام و یا همیشگی نیز معروف هستند چرا که طول عمر بسیار بالایی دارند.



( فروش ) های دیگر