فروش لیفت مگنت در شهر جدید اندیشه

Lift magnet-1
Lift magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


بالابرهای مغناطیسی ما معمولاً در کارخانه ها، اسکله ها، انبارها، کارگاه های حمل و نقل یا مهندسی است.فاده می شوند. همچنین آنها به عنوان بالابرهای ورق فولادی و به منظور جابجایی صفحات، بلوک ها یا است.وانه های فولادی به روشی ایمن است.فاده می شوند.

آهنربا درواقع جسمی است. که بدون تماس با اجسام فلزی، نیرویی را بر آنها وارد می‌کند. این نیرو که باعث جذب اجسام فلزی بدان می‌شود با عنوان نیروی مغناطیسی شناخته می شود. همان‌طور که می‌دانید کره زمین به نوبه خود یک نوع آهنربای بسیار بزرگ بوده که عملکرد مغناطیسی مشابهی را نیز دارد. از آهنربا می‌توان در ساخت بسیاری از دستگاه ها است.فاده کرد ازجمله آنها می‌توان به مواردی چون لوازم ‌خانگی مانند ماکروویوها و تلویزیون‌ها، لوازم خودرو مانند بوق، ساخت موتورهای الکتریکی، ضبط صوت، بلندگوها و همچنین ساخت قطب ‌نما اشاره کرد. لازم به ذکر است. که آهنرباها از دو قطب N و S تشکیل می شوند که باعث ‌به وجود آمدن میدان مغناطیسی می‌شوند.

وقتی دستگاه در حال انتقال بار است. افراد نباید در زیر یا مسیر جابجایی بار قرار گیرند. لیفتر مغناطیسی که برای جابجایی بارهای سنگین است.فاده می شوند از آهنرباهای ویژه ای به نام نئودیمیم بهره می برند که بسیار حساس به گرما هستند. لذا از مگنت بالابر می بایست در مکان هایی که دارای کنترلگرهای دمایی هستند است.فاده کرد تا به بخش مغناطیسی آنها آسیب وارد نشود. همچنین توصیه نمی شود از این دستگاه ها برای جابجایی بارهایی که دمای بالایی دارند است.فاده کرد. بعلاوه این آهنرباها در دماهای بالای درجه سانتیگراد با کاهش قدرت مغناطیسی همراه هستند و چنانچه این دستگاه ها به مدت طولانی در این دماها باقی بمانند ممکن است. با از دست دادن قدرت مغناطیسی همراه باشند. نکته دیگر توجه به تمیزی قطعه مورد نظر و محل کار در حین است.فاده از این دستگاه هاست.



( فروش ) های دیگر