فروش ماسک تنفسی در شرق تهران

Breathing mask-1
Breathing mask-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.


بدلیل وجود آلودگی‌های مختلف در هوا و برای حفظ سلامتی و تنفس هوای سالم ، است.فاده از انواع ماسک‌ها، گسترش یافته است.. در مکان‌هایی که آلودگی هوا بسیار بالا می‌باشد مانند کارخانجات و صنایع تولیدی و در شهرهای دارای آلودگی هوا، است.فاده از ماسک‌ها ضروری می‌باشد. از جمله عوامل مهمی که بر کیفیت و کارایی ماسک اثر دارد میزان راندمان جذب و میزان افت فشار می‌باشد. همچنین تجمع گرما و رطوبت که در نتیجه‌ی بازدم فرد ایجاد می شود بر روی کارایی ماسک اثر نامطلوب دارد. در این محصول این مشکل به‌لطف وجود سوپاپ تا حد زیادی رفع شده است. و بوسیله کش قابل تنظیمی که در ماسک قرار دارد می‌تواند به صورت مناسب بر روی صورت فرد قرار گیرد. امروزه با است.فاده از تکنولوژی نانو کارایی ماسک‌ها و راندمان جذب گرد و غبار بهبود یافته است. که در این ماسک به دلیل وجود نانو الیاف PAN (پلی آکریلونیتریل) باعث این امر شده است.. همچنین در این ماسک از کربن فعال نیز است.فاده شده است.. کربن فعال قابلیت جذب انواع گازهای سمی را دارد. و به همین دلیل ماسک نانوکسین صنعتی از جمله ماسک‌های قابل است.فاده در مکان‌‎های صنعتی مانند کارخانجات و شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی می‌باشد و با است.فاده هم‌زمان از نانوالیاف و کربن فعال نسبت به نمونه‌های مرسوم قادر به جذب انواع آلودگی‌های صنعتی و نیز گرد و غبار بالاتری است..

ماسک­ تنفسی باید بیشترین مقدار محافظت را برای فرد فراهم کند. در این ماسک‌ ها از مواد فیبری و الیافی همچون کاغذ، ‌نمد یا پارچه برای به دام اندازی آلاینده­‌ ها است.فاده می شود. موسسه ملی سلامت و ایمنی شغلی امریکا (NIOSH) National Institute for Occupational Safety and Health، کارایی فیلتراسیون ذرات را مطابق جدول زیر تقسیم‌ بندی می‌ کند.

&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;.



( فروش ) های دیگر