فروش ماسک تنفسی در شهر جدید اندیشه

Breathing mask-1
Breathing mask-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; FFP – FFP –FFP &#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; N – N &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;‌&#;&#; &#;&#;&#;&#;.

&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;.

نوع دیگر از ماسک تنفسی فیلتر دار، ماسک‌های هوا رسان شلنگی است.. این تجهیزات هوای مورد نیاز فرد را با منبع ثابت هوای فشرده، از طریق شلنگ تحت فشار انتقال می­ دهند. طول شلنگ این ماسک‌ها از الی فوت متغیر است.. در پایین­‌ترین فشار و بالاترین طول شلنگ، وسیله باید به میزان L/min هوا ارسال کند. فشار دستگاه هم نباید از PSI بیشتر شود.



( فروش ) های دیگر