تولید و ساخت ماشين آلات بازيافت و گرانول سازي در شرق تهران

Recycling and granulation machinery-1
Recycling and granulation machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.


تفکیک زباله، ضایعات یا قراضه ها یکی از مهمترین عواملی است. که نقش کلیدی در صنعت بازیافت ایفا می کند. سرندها، جداساز ها و الک های صنعتی هستند که ذرات ریز و درشت یا اصطلاحاً D و D و ذرات ریز را جدا سازی کرده و تفکیک می کنند. برای تفکیک و جداسازی مواد مختلف موجود در ضایعات انواع مختلفی از سرند های مورد است.فاده قرار می گیرد که عبارتند از: سرند بالستیک، سرند دوار، سرند ستاره ای (استار اسکرین)، سرند دیسکی، سرند انگشتی. همچنین از سرندهای مختلفی در صنایع تفکیک زباله های شهری، برای جداسازی مواد ارگانیک از مواد قابل تفکیک یا مواد خشک قابل بازیافت است.فاده می شود که از پر کاربرد ترین آنها در خطوط تفکیک MRF می توان به سرند بالستیک اشاره کرد.

این روش ساده است. اما گرانول‌های تولید شده در این روش شباهتی به گرانول ‌های مواد اولیه نو ندارند و معمولا دارای گوشه های تیز و خرده های پلاستیک هستند. البته بیشتر تولید کنندگان هنوز از این روش برای تولید گرانول های خود است.فاده می کنند و با این وجود هنوز دارای مشتری های خود است.،خود خط نیز معمولا ثبات چندانی نداشته و رشته ها مدام قطع می‌شود که نیاز به اپراتوری تمام وقت دارد.

پلاستیک مذاب از واحد فیلتر عبور می کند و مواد خارجی از پلاستیک خارج می شوند. واحدهای فیلتر به صورت صفحات دو طرفه تولید می شوند و یک پیستون هیدرولیکی بدون قطع جریان، جریان صفحات فیلتر را به سرعت تغییر می دهد. بسته به ظرفیت اکسترودر و انتخاب مشتری، واحدهای فیلتر را در قطرهای مختلف که توضبح داده شده است. تولید می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر