خدمات و سرویس ماشين آلات بازيافت و گرانول سازي در شهر جدید اندیشه

Recycling and granulation machinery-1
Recycling and granulation machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


گرانول های هوایی برای مواد های پلی اتیلن سنگین و H مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر برای موادی که ترجیحا با آب مورد تماس قرار نگیرند محدوده تولید وزنی دارد معمولا برای دستگاه هایی که بین تا کیلوگرم تولید داشته باشند مورد است.فاده قرار می گیرند و می توان گفت یکی از مواد اصلی صنعت گرانول سازی هستند برتری این نوع روش گرانول سازی نسبت به سایر روش ها این است. که مواد با آب در تماس نیست و یک مقدار از نظر کیفیت خروجی مواد نسبت به سایر روش ها بهتر است..

بیرون رانی یا خروج مواد از دستگاه های اکسترودر مرحله ی آخر بسیاری از خطوط بازیافت پلاستیک است.. خارج کننده ها معمولا مواد را به صورت یک دست و یک شکل خارج می کنند. اگر خط بازیافت در مراحل تمیز کردن و خشک کردن درست عمل نکند، خارج کننده نیز درست عمل نخواهد کرد. این مساله معمولا در دیگر مراحل خط بازیافت اتفاق می افتد. که در کل محصول نهایی را از کیفیت مورد نظر ما خارج می کند.

گلوله ها از ذرات کروی تشکیل شده اند که دارای رنگ روشن، بی رنگ و یا حتی مات هستند، آن ها در طی شکل دهی دقیق و عملیات مکانیکی ایجاد می شوند که دارای پروسه ای متفاوت نسبت به گرانول ها است. و به همین دلیل است. که، گلوله ها در مقایسه با گرانول ها از نظر ظاهری از ظاهر بهتری برخوردار هستند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر