تولید و ساخت ماشين آلات بازيافت و گرانول سازي در شهر ری

Recycling and granulation machinery-1
Recycling and granulation machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.


پلاستیک دست دوم یا است.فاده شده قابل بازیافت ابتدا در دستگاه جمع کننده یا خرد کننده برای کاهش اندازه و یکنواختی مواد که در خط تولید وجود دارد، پردازش می شود. پس از پردازش پلیمر، محصول برای تولید ماده اولیه گرانول در گرانولاتور تغذیه می شود. ما هر دستگاه گرانولی را که تولید می کنیم سعی داریم تا نیازهای دقیق مشتریان مان را برآورده کنیم تا اعتماد شان را جلب کنیم.

ما برای انواع پلاستیک های PE ، PP ، LDPE، HDPE، PVC ، ABS، PET، PS ، PC ، EPS طرح های مخصوص پیچ و بشکه داریم. به لطف بخاری های مخصوص سرامیکی، گرما در دستگاه باقی می ماند و زمان گرم شدن اولیه کاهش می یابد و به طور مداوم از صرفه جویی در انرژی اطمینان حاصل می شود. با سیستم کنترل PLC می توانید تمام مناطق گرمایی، برش ها، ظرفیت ساعتی را کنترل کنید. PLC از خطاهای ناشی از کار اپراتور با دستگاه ها جلوگیری می کند.

در مورد پلاستیک های طبیعی می توان به موادی چون رزین ها بیومین و غیره اشاره کرد در مورد پلاستیک های نیمه مصنوعی نیر به ماده ای چون گازئین که ریشه ی اصلی آن در چوب است. می توان اشاره کرد که در ساخت انواع قطعات چوبی پلاستیکی مانند برخی از برس ها و دستگیره های در و کمد، دکمه های لباس، انواع چسب چوب کاربرد دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر