مشاوره و اجرا ماشین آلات بازیافت در شهر جدید اندیشه

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


به طور کلی دستگاه های آسیاب براساس ظرفیت، سرعت و توان خروجی مواد، ابعاد و اندازه های آن انواعی دارد. از این رو علاقه مندان به فعالیت در عرصه بازیافت و ضایعات می توانند براساس ظرفیت ضایعات خود این دستگاه را خرید کرده و است.فاده نمایند. همچنین مراکز و بنگاه ها می توانند با خریداری دستگاه دست دوم و اعمال تغیراتی روی آن به شکلی که مدنظرشان است. آن را تعبیه کرده و مورد است.فاده قرار دهند.

کیفیت بازیافت نه تنها از بازیافت با کیفیت بالا پشتیبانی می کند ، بلکه می تواند با کاهش ، است.فاده مجدد و نگه داشتن محصولات از محل دفن زباله ، مزایای زیست محیطی قابل توجهی را نیز به شما ارائه دهد. بازیافت با کیفیت بالا می تواند با به حداکثر رساندن ارزش اقتصادی مواد زاید جمع آوری شده ، به حمایت از رشد اقتصادی کمک کند. سطح درآمد بالاتر از فروش بازیافت های با کیفیت می تواند ارزش برگشتی را به دست آورد که می تواند برای دولت های محلی ، خانوارها و مشاغل قابل توجه باشد. پیگیری بازیافت با کیفیت بالا همچنین می تواند اعتماد مصرف کننده و تجارت را در بخش مدیریت پسماند و منابع فراهم کند و ممکن است. سرمایه گذاری را در آن بخش ترغیب کند.

این فرآیند بازیافت و همچنین است.فاده مجدد از مواد بازیافتی بسیار مفید بوده است. زیرا باعث کاهش مقدار زباله های ارسال شده به محل های دفن زباله ، ذخیره منابع طبیعی ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کمک به ایجاد مشاغل جدید می شود. مواد بازیافتی همچنین می توانند به محصولات جدیدی تبدیل شوند که می توانند دوباره مصرف شوند مانند کاغذ ، پلاستیک و شیشه.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر