انواع قالب ، سيلندر و مارپيچ در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Types of molds, cylinders and spirals-1
Types of molds, cylinders and spirals-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


شرکت توسعه صنعت پارس ماشین واردکننده با کیفیت ترین سیلندر و مارپیچ های اکسترودر در ایران می باشد. همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکت Goumao، نماینده رسمی کمپانی JIE ، نماینده رسمی اینورترهای صنعتی کومارک (cumark) و نماینده رسمی محصولات کمپانی Kukdong کره جنوبی در ایران نیز می باشد.

خرابی ناشی از چسبندگی موقعی اتفاق می‌افتد که دو فلز همراه با نیروی کافی با یکدیگر تماس و اصطکاک داشته باشند و مقداری از فلز در اثر این اصطکاک کنده شود. اگر سیلندر و مارپیچ از نظر جنس و مقاومت با هم شباهت داشته باشند، موتور قفل می‌کند یا همان گیرپاژ اتفاق می‌افتد و این فلز کنده شده موقع اصطکاک به قطعه‌ی دیگری می‌چسبد که امکان جدا کردن این قطعه‌ی چسبیده شده وجود ندارد.

سیلندر و مارپیچ از دو یا چند قسمت تشکیل شده و نسبت به محصول تولیدی و نوع است.فاده در انواع گوناگون ساخته می شود. طراحی های سیلندر و مارپیچ رابطه مستقیم با مواد پلیمری مورد است.فاده دارد برای مثال سیلندر و مارپیچ خطوط تولید لوله پلی اتیلن با سیلندر و مارپیچ های خطوط تولید پی وی سی PVC متفاوت است.. به طور کلی سیلندر و مارپیچ را میتوان به دسته های زیر تقسیم کرد که برای هر کدام از این موارد نوع طراحی ، نوع جنس سیلندر ماردون، نوع آبکاری سیلندر ماردون و حتی شکل آنها متفاوت است.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه