اکسترود لاستيک در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Extruded rubber-1
Extruded rubber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


با توجه به توضبحات گفته شده شما می توانید بهترین انتخاب خود را برای خرید یک دستگاه اکسترودر داشته باشید به این منظور برای اطلاعات بیشتر در مورد کارایی، قیمت و مشاوره از کارشناسان شرکت ماشین سازی متین با ما تماس حاصل نمایید.

 طرح پیچ انتخاب شده عملکرد نهایی سیستم اکستروژن را تعیین می کند و از آن به عنوان قلب دستگاه اکسترودر یاد می کنند. پیچ توسط یک موتور الکتریکی از طریق یک گیربکس دنده ای به اندازه سرعت و توان مورد نیاز آن هدایت می شود. پیچ مانع معمولی از مکانیزم ذوب در اکسترودر برای افزایش کارایی بهره می برد تا بهترین عملکرد خود را در فرایند اکستروژن ایفا کند. بیشتر انرژی مورد نیاز برای ذوب شدن پلیمر توسط موتور تأمین می شود، دمای بشکه توسط بخاری های برقی که اغلب حاوی کانال هایی برای خنک سازی آب هستند، حفظ می شود. به طور کلی فرآیند اکسترودر به این صورت بود.

در یک دستگاه اکسترودر مبتنی بر ماردون، پیچ هنگام چرخش میله جوشکاری را هنگام عبور از بشکه خرد می کند. هم انرژی مکانیکی پیچ و هم گرمای وارد شده در امتداد بشکه اکستروژن مواد ورودی را پلاستیک می کند. بشکه را می توان با هوای گرم یا با بخاری کویل گرم کرد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران