اکسترود لاستيک در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Extruded rubber-1
Extruded rubber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


اگر خوراک ورودی به اکسترودر به شکل گرانول یا پودر باشد، درست بعد از قیف نیاز به یک قسمت به نام ناحیه تغذیه است. که در آن به مواد گرما داده می‌شود تا به حالت مذاب در آیند. به این اکسترودرها Plasticating Extruder می‌گویند؛ ولی اگر خوراک ورودی به اکسترودر به عنوان مثال از یک رآکتور پلیمریزاسیون تأمین شود و خوراک به صورت مذاب باشد در این صورت در روی پیچ دیگر نیازی به ناحیه تغذیه نیست و خوراک به‌طور مستقیم وارد ناحیه تراکم و فشردگی یا حتی ناحیه اختلاط می‌شود. به این نوع اکسترودر Melt Extruder می‌گویند.

امروزه نسل جدیدی از طرح های ماردون تولید شده است. که با مخلوط کردن مواد ذوب شده ی جمع شده با ذرات جامد در یک بستر فشرده دمای مواد مذاب را به حداقل می رساند. این امر با ایجاد اختلال در مکانیسم ذوب در برخی از نقاط ماردون، با تغییر هندسه آن برای مخلوط شدن مواد جامد با مواد ذوب شده به دست می آید. این امر با هدایت انرژی اضافی صورت می گیرد که باعث عمل اسکوزیته می شود (در ادامه با انواع اسکوزیته آشنا خواهید شد) با این حال، درجه حرارت هنوز یکدست نیست و این با مقاطع طراحی پیچ انجام می شود که مواد مذاب را مخلوط و برش می دهند تا از نظر دما یکدست شود. پیچهای این نوع به طور کلی پیچهای &#;انتقال انرژی&#; نامیده می شوند و بهترین نوع خود در بازار های جهانی هستند.

زمانی که پروفیل پلاستیکی از قالب بیرون می‌آید هنوز به صورت مذاب است.. پروفیل به یک حمام آب هدایت می‌شود که دارای شکل دهنده‌ها و راهنماهای مرتبط با ابعاد است.. در حین عبور از این حمام خنک‌کننده، پلاستیک جامد شده و شکل نهایی اش را به خود می‌گیرد. حمام به‌طور پیوسته توسط ورود آب خنک با یک چیلر خنک می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه