برش زهوار در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Zawar cut-1
Zawar cut-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


دستگاه برش زهوار یو پی وی سی کاناس پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره می باشد.

ماشین آلات برش زهوار الوماتیک پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره UPVC می باشد.

دستگاه زهوار بر پی وی سی پنماک پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره آلمینیوم می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه