برش زهوار در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Zawar cut-1
Zawar cut-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


دستگاه زهوار زن یو پی وی سی اوزگنج پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره پی وی سی می باشد.

دستگاه برش زهوار در دو مدل ایستاده و رومیزی در بازار موجود می باشد. از مزایای دستگاه برش زوار رومیزی قابل حمل بودن بر سر نصب همچنین اتصال به برق شهری و یا برق تکفاز می باشد. از دیگر محاسن دستگاه زهوار رومیزی قیمت مناسب آن می باشد. دستگاه های زوار بر رومیزی بر روی میز کار فیکس شده که هنگام کار لرزش ایجاد نگردد و خطای در هنگام برش صورت نپذیرد.

ماشین آلات برش زهوار آلومینیوم فوم اینداستری پروفیل زهوار را به وسیله دو محور با دو تیغه در زاویه درجه ثابت برش داده و می توان به وصیله تنظیم ارتفاع قالب پروفیل، عمق برش سطح زیرین زهوار را برش داد و در آخر برش حاصل شده از پروفیل زهوار به صورت درجه بر روی پروفیل لنگه نصب می گردد.این فرایند قسمتی از روند ماشین آلات مونتاژ پنجره پی وی سی می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری