تراش شيشه CNC در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

CNC glass cutting-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


این دستگاه در واقع یک فرز صنعتی است. که با است.فاده از نرم افزارهای کامپیوتری کنترل و هدایت می شود. این نرم افزارها دخالت انسان در برش و شکل دادن چوب را به حداقل می رساند. با است.فاده از این دستگاه فرد می تواند تمام طرح های فرز کاری و ماشین کاری چوب را با است.فاده از نرم افزارهای گرافیکی مناسب آماده کند و باقی کارها را به عهده دستگاه سی ان سی بگذارد.

سی ان سی ها دستگاه‌هایی هستند که امروزه در صنایع بزرگی از جمله ماشین‌سازی، هواپیما سازی، کشتی‌سازی و همچنین چوب‌کاری و کابینت سازی، مبل سازی، لوازم الکترونیک و… کاربرد دارند. این دستگاه‌ها توانایی ماشینکاری با سرعت و دقت بالا را دارا هستند. بسیاری از کارهای امرور بدون حضور این ماشین‌ها غیر ممکن است.. سی ان سی ها در صنایع حساسی چون طلاسازی و منبت‌کاری و صنایع شیشه و آینه که دقت وظرافت بالایی می‌خواهند، به خوبی از عهده‌ی کارها برآمده‌اند. در این دستگاه‌ها که توسط کامپیوتر و کنترلر هدایت می‌شوند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه