دریل‌ها در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Drills-1
Drills-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


اولین مدل و شاید بتوان گفت ساده ترین مدل دریلی که در بازار وجود دارد، دریل پیچ گوشتی شارژی است.. این دریل کاربردهای زیادی دارد اما بیشتر افراد از این محصول برای کارهای خانگی و ایجاد سوراخ های ریز است.فاده می کنند. علاوه بر این از این دریل می توان برای باز و بسته کردن پیچ نیز است.فاده کرد. باتوجه به شارژی بودن این نوع دریل ها، می توانید به سادگی آن را جابه جا کنید. دریل پیچ گوشتی وزن بالایی ندارد،‌ از همین رو هنگام است.فاده از این دریل باید تمام حواس خود معطوف کار خود کنید. این دریل‌ها به دلیل است.فاده از

کاربرد میز کار در دریل های ستونی برای قرارگیری قطعه کار بر روی آن می باشد و بر حسب بزرگی یا کوچکی قطعه کار به شکلی طراحی شده است. که با اهرمی که در کنار دستگاه قرار داده شده می‌توان ارتفاع آن را تنظیم نمود قابل بالا و پایین رفتن است. ، به گونه‌ای که سه نظام به میز دستگاه نزدیک یا دور شود.

دریل ایستاده یا ستونی بیشتر در کارگاه ها و کارخانه های تولید محصولات است.فاده می شود. این نوع دریل ها ثابت هستند و قابلیت جابه جایی را ندارند. بنابراین برای کار با این دریل لازم است. تا قطعه کار روی صفحه ثابت شده و عملیات مته کاری و سوراخ کاری از بالا روی قطعه کار انجام شود. در انواع خاصی از دریل‌های ستونی امکان زاویه زنی در سوراخ کاری نیز وجود دارد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران