دستگاه تراش در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 


نرم افزار یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است. که هم در تعیین مختصات حرکتی دستگاه نقش دارد و هم مشخص می‌کند که دستگاه با چه دقتی می‌تواند جسم مورد نظر را برش دهد. در حال حاضر در دستگاه‌های سی ان سی نرم افزار CAD/CAM، MasterCam و ArtCam بیشترین محبوبیت را دارند.

این دستگاه به عنوان محبوب‌ترین گزینه برای کار بر روی قطعات سنگین و قطعات بزرگ است.. حرکت دادن این قطعات به شکل افقی بسیار سخت است. و به همین دلیل معمولاً به صورت ثابت به کار برده می‌شوند. روند کار دستگاه‌های داخل تراشه عمودی به این صورت است. که قطعه بر روی میز قرار داده می‌شود و ابزار برشی در یک حرکت رفت و برگشت عمودی فرایند برش را انجام می‌دهد. با توجه به نیاز ما، حرکت دستگاه ممکن است. در امتداد عمود بر محور چرخش قطعه کار یا به موازات آن انجام گیرد، اما در نهایت طرح کلی کار تا به شکل ابزار برشی و قلم برش است..

در طول انقلاب صنعتی ، نیروی مکانیزه تولید شده توسط چرخ های آب یا موتورهای بخار از طریق اصلاح خط به تراش منتقل می شد و کار سریع تر و آسان تری را انجام می داد. تراشکاری های فلزکاری با قطعات ضخیم تر و سفت تر به ماشین های سنگین تر تبدیل شدند. در اواخر قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم ، موتورهای الکتریکی جداگانه در هر تراشکاری جایگزین تغییر شکل خط به عنوان منبع انرژی شدند. در اوایل دهه ، از طریق کنترل عددی ، که معمولاً برای انجام کنترل عددی رایانه ای (CNC) انجام می شد ، از servomekanism ها برای کنترل لته و دیگر ابزارهای دستگاهی است.فاده می شد. امروزه تراش های دستی کنترل شده و CNC در صنایع تولیدی همزیستی هستند.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران