دستگاه تراش در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


در یک انتهای تختخواب (تقریباً همیشه از سمت چپ ، به عنوان اپراتور با تراشیدن روبرو است.) پیشانی است.. پیشانی شامل یاتاقانهای چرخشی با دقت بالا است.. چرخش درون یاتاقان ها یک محور افقی است. و یک محور به موازات تخت به نام دوک نخ ریسی است.. دوک نخ ریسی اغلب توخالی است. و دارای موضوعات بیرونی و یا یک داخلی مورس است. که روی "ورودی" (به عنوان مثال رو به سمت راست / به سمت تختخواب) قرار دارد که توسط آن وسایل نگهدارنده کار ممکن است. بر روی دونده نصب شود. اسپیندل همچنین ممکن است. دارای قسمتهای بیرونی و / یا یک نوار داخلی در قسمت "خارج از خانه" (یعنی رو به دور از تختخواب) باشد و / یا ممکن است. دارای یک چرخ دستی یا مکانیزم اضافی دیگر در قسمت انتهایی خود باشد. دوک نخ ریسی شده است. و حرکت را به قطعه کار منتقل می کند.

اختلاف این نوع ماشین‌ها با سایرین در این است. که ماشین‌های ابزارسازی دارای دقت بیشتری نسبت به سایر ماشین‌ها داشته و نیز بعضی از آن‌ها با دستگاه‌های مخصوص جهت تراشیدن کارهای دقیقتر مجهز می‌باشند. وظیفه اصلی این ماشین‌ها تهیه ابزار و شابلن برای کارخانجات تولیدی و ماشین‌های تراش تولیدی است.؛ و چون از آن‌ها برای کارهای کوچک و بزرگ است.فاده می‌شود معمولاً آن‌ها را به دو صورت رومیزی و پایه دار در دسترس قرار می‌دهند. از نوع رومیزی آن برای تراش قطعات کوچک و کوتاه که دارای قطر کم هستند است.فاده می‌شود. ماشین تراش پایه دار به صورت یک ماشین تراش دقیق و نسبتاً بزرگ که دارای سرعت‌های مختلف است. ساخته شده‌اند به‌علاوه با دستگاه ترمز دقیق برای قطع و کنترل کردن سرعت مجهز می‌باشد. این ماشین به وسائل دیگری جهت تهیهٔ سایر ابزارها مجهز است..

همانطور که گفتیم سه نظام برای قطعات غیردوار مناسب نیست و گیره بندی آن است.حکام کافی در برابر نیروهای برشی را ندارد، پس احتمال رهایش قطعه افزایش میابد و لازم است. برای قطعات غیردوار، مثلا چهارگوش یا شش گوش، از چهار نظام  است.فاده شود که در دو حالت مختلف عرضه میشوند:



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه