دستگاه خردکننده دو محور در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Two-axis shredder-1
Two-axis shredder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


چوب خرد کن یا همان دستگاه چیپر که امروزه برای خرد کردن یا قطعه قطعه کردن ساقه و شاخه درختان به کار می رود. دستگاه ساقه خرد کن دارای ظرفیت و نوع سوخت متفاوت بوده، تعمیر و نگهداری این دستگاه آسان است. و قیمت مناسبی دارد. از خروجی دستگاه چیپر در صنایع مختلف مانند نئوپان و ام دی اف، مرغداری ها و دامداری ها و غیره است.فاده می کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه تنظیمات سایز خروجی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا چوب ها را در اندازه و سایز دلخواه خرد نمایید. فروش انواع دستگاه چوب خردکن (ساقه خرد کن) اعم از مدل های زیر در هایپر صنعت فامکو:

این نوع آسیاب دارای تیغه زاویه دار برای خروجی یکنواخت و طراحی پودر کمتری در این فرایند است.. برای است.فاده بهتر ، از یک قیف تغذیه کننده عایق صدا و یک لایه داخلی است.یل است.فاده می شود. پره ها معمولاً مطابق با است.انداردهای CE اروپا هستند و از جنس است.یل قابل تنظیم هستند. از دیگر مشخصات این نوع آسیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با راه‌اندازی خط بازیافت مکانیکی ، انواع محصولات لاستیکی از جمله چمن مصنوعی و کفپوش لاستیکی برای است.فاده در مبلمان شهری ، قیر پلیمری قابل تولید و تولید است.. ترکیبات لاستیکی به طور گسترده در زمینهای ورزشی چند منظوره برای ایجاد خاصیت جذب زمینهای ورزشی تحت فشار است.فاده می شود. خواص اصطکاک زیاد دو مربع ترکیبی از گرانول های لاستیکی با چسب های پلی اورتان است.. تمریناتی مانند فوتبال و هاکی که بازیکنان را مجبور به زدن زمین می کنند نیاز به سطح نرم دارند که با انداختن لایه بمب افکن در زیر سطح بازی می توان به آنها دست یافت. از پودر لاستیک در تولید قیر پلیمری برای تولید نوع بهینه آسفالت است.فاده می شود که علاوه بر کاهش است.فاده از قیر معمولی ، باعث افزایش عمر و کیفیت آسفالت می شود. از طرف دیگر می توان از مخلوطی از گرانول و آسفالت برای بهتر شدن جاده است.فاده کرد. این امر باعث دوام بیشتر ، اصطکاک بهتر و صدای کمتری می شود.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران