دستگاه خرد کننده تک محور در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Single axis crushing machine-1
Single axis crushing machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


هنگامی که انواع ضایعات از سطل های زباله جمع آوری شده و به مراکز بازیافت انتقال می یابد لازم است. به منظور سهولت بیشتر در حمل و نقل و همچنین راحت تر جدا کردن انواع ناخالصی ها از ضایعات، آن ها را خرد کرد که همانطور که گفته شد این کار توسط دستگاه

در این سیستم اولین تایر توسط سیم کشی برداشته می شود و سپس تایر توسط یک نوار نقاله به دستگاه خرد کننده منتقل می شود. قطعات لاستیکی جدا شده از سنگ شکن توسط یک تسمه نقاله به سنگ شکن ثانویه هدایت می شوند و به قطعات یک سانتی متر خرد می شوند. در مرحله بعد ، پس از عبور آهنربا ، سیم فلزی از تایر خارج می شود.

دستگاه های برگ خرد کن برقی، دارای موتور قدرتمند الی آمپری می باشد، یکی از مزیت های این دستگاه، عدم تولید گازهای مضر می باشد. دستگاه برگ خرد کن برقی براحتی برای حیاط و فضاهای مشابه قابل است.فاده می باشد و توانایی مانور پذیری بسیار بالایی دارد. این دستگاه با محیط زیست سازگار می باشد و نیازی به است.فاده از گاز و بنزین ندارد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه