دستگاه سند بلاست در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Sand blast machine-1
Sand blast machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده دستگاه سندبلاست، ایجاد سطحی صیقلی و کاملا صاف است.. هنگامی که روی سطح قطعات مکانیکی، برآمدگی وجود داشته باشد، ممکن است. قطعات به طور صحیحی به هم متصل نشوند. دستگاه سندبلاست این مشکل را حل می‌کند. به این صورت که برآمدگی‌ها و ناهمواری‌ها را رفع کرده و سطوح را کاملا صاف می‌کند. در این صورت قطعات به طور صحیح و بدون هیچگونه مشکلی به هم متصل می‌شوند. علاوه بر موارد گفته شده، حالت مات بودن یا زبر بودن را روی سطوح اعمال می‌کند.

بهنگام فرایند سند بلاست باید ابزاری بسیار دقیق، شیرها و موتورها را با یک پوششی متناسب بپوشاند که از صدمات به دور باشد. بعد از فرایند سندبلاست بایستی همه‌ی گرد و خاک‌های سطوح سندبلاست شده را قبل از اعمال آستری توسط دستگاه فشار باد تمیز گردد و فشار باد بایستی عاری از هرگونه رطوبت یا چربی باشد. دستگاه و یا وسیله‌ای که قصد سندبلاست کردن آن را دارید نبایستی مرطوب باشد زیرا عملا سندبلاست را بی فایده می‌نماید و هزینه‌ای اضافی میشود در درون سندبلاست می‌توانید رنگ دلخواه خودتان را نیز مخلوط نمایید.

از این روش برای زنگ‌زدایی، ماسه زدایی، رنگ برداری سطوح داخلی، پولیش مات و تمیزکاری قالب‌های صنعتی، زیر کردن سطوح قطعات، حک کردن نوشته و ایجاد طرح و نقش‌های برجسته روی شیشه، چوب، سرامیک و … باهدف تجاری و زیبایی است.فاده می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری