دستگاه هاب در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Hub device-1
Hub device-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


عملیات هاب زدن Hobbing و هزار خار زنی چیست: ساخت چرخ دنده به روش های مختلفی می تواند صورت گیرد که یکی از این روش ها است.فاده از روش کله زنی است. و برای این منظور از دستگاه هاب است.فاده می شود. دستگاه هاب نوعی دستگاه فرز است. که با است.فاده از آن می توان چرخ دنده و هزار خار تولید نمود. دستگاه هاب می تواند با چرخاندن ابزار و قطعه کار با سرعتی معین و در مدت زمان خاص دنده را ایجاد کند. ابزار مورد است.فاده برای این عمل به صورت یک سطح مقطع برنده جهت ایجاد شکل دندانه و به صورت مارپیچ است.. از همین رو گوشه های دندانه ابزار بر روی قطعه کار شکل های منحنی ایجاد می کنند.

ساختار دستگاه هاب شبیه به ماشین فرز معمولی است. و دارای یک جفت دوک دوار است. که یکی برای قطعه کار و دیگری برای ابزار کار است.. این دوک ها بسته به نوع قطعه تولید شده در یک زاویه مخالف با یکدیگر قرار می گیرند. به عنوان مثال، اگر یک چرخ دنده در حال برش باشد، زاویه دوک ابزار کار برابر با زاویه مارپیچ نهایی چرخ دنده خواهد بود . رابطه بین سرعت چرخش دو دوک توسط گام دندانی محصول نهایی تعیین می شود. به عنوان مثال، یک چرخ دنده با دندانه با نسبت چرخشی : ماشین کاری می شود.

شرکت ویرا صنعت پروشات با داشتن کادری مجرب در کنار پرسنل جوان و با انگیزه بر آن است. که به رونق تولید در این مرز و بوم همت گمارد و با است.فاده از دستگاه های CNC به روز برای ارائه خدمات به تمامی گروه های مربوطه اعلام آمادگی کند. ما با ادغام و تلفیق مجموعه های ریشه دار و با سابقه سال های سال است. که برای توسعه و خودکفایی صنعت این کشور می کوشیم و لحظه ای از تلاش بی وقفه خود دریغ نکرده و نخواهیم کرد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران