دستگاه هاي جانبي wood plast در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Wood plast side devices-1
Wood plast side devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


مهمترین قسمت دستگاه های اکستروژن که در همه آنها وجود دارد پیچ آن است. که در برخی از دستگاه ها یک پیچ و در برخی دو یا چند پیج وجود دارد. امروز اکسترودر های دوپیچه بیشتر مورد است.فاده قرار میگیرد. است.کرودر های چند پیچه راندمان بیشتر نسبت به دستگاه یک پیچه دارد. یکی از ویژگی چند پیچه بودن به خوب مخلوط شدن مواد اشاره کرد.

آدورا فراز آریا با شماره ثبت از سال فعالیت خود را در صنعت ساختمان کشور بعنوان وارد کننده و تولید کننده انواع دربهای اتوماتیک و ضد حریق آغاز نموده است. که با گذشت بیش از یک دهه فعالیت توانسته است. رضایت بالایی را در نزد مشتریان خود بدلیل ارائه خدمات مطلوب و محصولات با  کیفیت ایجاد نماید.

نوآوری و خلاقیت مهندسین شرکت نست در طراحی پروفیل های جدید چوب پلاست ، نما چوب پلاست ، چوب پلاستیک و سایر مقاطع کاربردی این محصول در تولید باعث شد تا مشکلات پروفیل های مدل قدیمی رفع شده و تمهیداتی در جهت زیبایی بیشتر محصولات چوب پلاست پس از نصب محصول ایجاد گردد. چوب پلاست یا چوب پلاستیک (Wood Plastic Composit | WPC) جایگزینی مناسب برای چوب و سایر محصولات طبیعی است.. قیمت چوب پلاست دلیل دیگری است. که سبب شده این محصول جایگزین چوب در صنعت ساختمان باشد تا در عین زیبایی، ماندگاری و دوام بالا، کاملا مقرون به صرفه بوده و کمک بزرگی به زیبایی محیط زندگی ما می کند.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه