دستگاه گازور زن در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Forstner Drill Machine-1
Forstner Drill Machine-2



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


دستگاه گازور زن، دستگاهی جهت ایجاد سوراخ یا حفره برای لولاهای آرام بند گازر می باشد که در صنعت کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد. گازور زن شرکت دامار مدل DMHNG یکی از بهترین های موجود در بازار است. که دارای قدرت و کیفیت بالایی می باشد.

هنگامی که می‌خواهیم سوراخ‌هایی یک‌اندازه و دقیق در قطعه کار ایجاد کنیم به  یک دریل برای این کار احتیاج خواهیم داشت امام امکان در رفتن مته در هنگام کار بسیار بالاست در نتیجه می‌توان از یک پایه دریل دنده‌ای که دارای متوقف کننده (stopper) است. است.فاده کرد. همچنین هنگام کار با این نوع پایه دریل، کاربر احساس خستگی نکرده و می‌تواند ساعت‌های زیادی به کار ادامه دهد. از طرفی دیگر این پایه قابل حمل بوده و حرارت حاصل از کار را به دستان شما منتقل نخواهد کرد.

این لولا در ابتدا تنها در کشورهای اروپایی تولید می‌شد و در زمان خود جزو یراق آلات منحصر به فرد محسوب می‌شد اما با گذشت زمان بیشتر تولیدکنندگان درب کابینت و کمد موفق شدند تا لولا گازور را خودشان تولید کنند که بیشتر این تولیدکنندگان از صنعت چوب وارد این زمینه شدند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه