سری تراش در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

thrash series-1
thrash series-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


تراش های CNC نیز بسیار پرکاربرد هستند و می توان از آنها برای تولید طیف وسیعی از قطعات و قطعات است.فاده کرد. می توان از آنها برای تولید قطعات ساده مانند پیچ و مهره و همچنین اجزای پیچیده تر مانند بلوک موتور و چرخ دنده ها است.فاده کرد. آنها همچنین می توانند با مواد مختلفی از جمله فلزات، پلاستیک ها و کامپوزیت ها کار کنند.

تراش های CNC (کنترل عددی کامپیوتری) ماشین هایی هستند که برای شکل دادن و برش فلز یا سایر مواد به قطعات یا اجزای دقیق است.فاده می شوند. آنها یک ابزار ضروری برای تولیدکنندگان هستند که از آنها برای ایجاد همه چیز از قطعات کوچک و پیچیده گرفته تا قطعات بزرگ و پیچیده است.فاده می کنند. تراش‌های CNC در سال‌های اخیر به دلیل مزایای بسیاری که نسبت به ماشین‌های تراش سنتی ارائه می‌کنند، محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند.

ماشین های تراش CNC ماشین های بسیار خودکار و کنترل شده توسط کامپیوتر هستند که از دستورات از پیش برنامه ریزی شده برای کار است.فاده می کنند. می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که قطعات یا اجزای بسیار دقیقی با دقت و تکرارپذیری بالایی ایجاد کنند. این بدان معناست که تراش های CNC می توانند قطعاتی را تولید کنند که از نظر کیفیت، اندازه و شکل یکسان هستند و می توانند با سرعت بسیار بیشتری نسبت به تراش های سنتی تولید شوند.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری