قالب انواع پروفيل در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Various types of profile templates-1
Various types of profile templates-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


طبیعتاً شما باید برای خرید این محصولات هزینه‌ای بپردازید که این هزینه متناسب با عواملی تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال نوع محصولی که قصد خریداری آن را دارید عامل مهمی در قیمت نهایی خرید آن‌ها است.. اگر شما ما نیاز داشته باشید که

فولاد . با شماره دین CrMoS نام گذاری شده است.. نکته قابل توجه نزدیکی این فولاد به فولاد Mo است.. از این فولاد برای پایه های قالب که ماشین کاری گسترده ای دارند مورد است.فاده قرار می گیرند. تفاوت این فولاد با Mo در میزان گوگرد آن است.. گوگرد . نسبت به با بیشتر است..

این فولاد شباهت زیادی با فولاد P یا . دارد و تفاوت آن ها در عنصر نیکل است. و به همین علت آن را P+Ni نیز می نامند. برتری نسبت به در مقاومت این فولاد است.. از کاربرد های این فولاد میتوان به قالب های پلاستیک و قالب های تزریق بزرگ اشاره کرد.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه