ماشين آلات بازيافت و گرانول سازي در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Recycling and granulation machinery-1
Recycling and granulation machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


گرانول ها از ذرات کوچکی تشکیل شده اند که کارای آنها را تغییر می دهند و در پردازش پلاستیک های بازیافتی است.فاده می شوند. یا به تعریف دیگر کی نوتن گفت گرانول ‌های پلاستیک گلوله های کوچکی از پلاستیک هستند که داخل دستگاه‌های مختلف شکل دهی پلاستیک ریخته شده و به انواع مختلف قطعات تبدیل می‌ شوند.

تفکیک و جداسازی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین موضوعاتی است. که در صنعت بازیافت مورد توجه قرار می گیرد. از همین رو جداسازها نقش مهمی را در صنعت بازیافت ایفا می کنند. از جداسازها به روش های مختلفی برای تفکیک و جداسازی مواد مختلف در صنعت بازیافت است.فاده می‌شود متداول ترین روش های جداسازی مرسوم که توسط جداساز ها انجام می شود، عبارتند از: تفکیک به روش شناورسازی جداسازی و تفکیک به روش شناورسازی، متداول ترین روش برای جداسازی مواد از پساب ها، آبهای صنعتی، فاضلاب های خانگی یا آبهای حاصل از کارهای کشاورزی است.. در این روش، مواد با توجه به چگالی خود روی آب شناور شده و یا کف ظرف جداساز رسوب می کنند و با توجه به این ویژگی می‌توان از جداساز برای تفکیک این مواد از آب، فاضلاب و پسآب است.فاده کرد.

فیلتراسیون متعارف شامل عبور جریان تصفیه از بستر محیطی است. که به طور معمول از شن و ماسه یا شن و آنتراسیت ساخته شده است.، جایی است. که ذرات معلق یا ذراتی که در مواد وجود دارند با اتصال به محیط آن برداشته شده و به صورت فیزیکی حذف می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه