ماشين آلات بازيافت و گرانول سازي در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Recycling and granulation machinery-1
Recycling and granulation machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


تفکیک زباله، ضایعات یا قراضه ها یکی از مهمترین عواملی است. که نقش کلیدی در صنعت بازیافت ایفا می کند. سرندها، جداساز ها و الک های صنعتی هستند که ذرات ریز و درشت یا اصطلاحاً D و D و ذرات ریز را جدا سازی کرده و تفکیک می کنند. برای تفکیک و جداسازی مواد مختلف موجود در ضایعات انواع مختلفی از سرند های مورد است.فاده قرار می گیرد که عبارتند از: سرند بالستیک، سرند دوار، سرند ستاره ای (استار اسکرین)، سرند دیسکی، سرند انگشتی. همچنین از سرندهای مختلفی در صنایع تفکیک زباله های شهری، برای جداسازی مواد ارگانیک از مواد قابل تفکیک یا مواد خشک قابل بازیافت است.فاده می شود که از پر کاربرد ترین آنها در خطوط تفکیک MRF می توان به سرند بالستیک اشاره کرد.

گازهای پر خطر و شیمیایی موجود در مواد مورد است.فاده از طریق جذب در سیستم خلاء از بین می روند. که این گاز ها برای نفس کشیدن افراد در محیط کارگاه خطرناک است. و ممکن است. افراد را به بیماری های ریوی دچار کند که سیستم خلاء از این عمل جلوگیری به عمل می آورد.

در بازیافت فیلم های پلیمری یا اصطلاحاً نایلون و نایلکس، قبل از مرحله گرانول سازی نیاز است. مواد بازیافتی، سنگین سازی شود که به اصطلاح در بازار به آن، کندور گفته می شود. به منظور کندور سازی مواد بازیافتی از دستگاه هایی به نام سنگین ساز است.فاده می شود که وظیفه اصلی آنها، میکس ، خشک کردن و گازگیری هر نوع فیلم پلیمری تولید شده از موادی نظیر نایلون، نایلکس، سلفون، نخ، طناب، گونی، الیاف، نوار تیپ و…است. روش کار دستگاه کندور به این صورت است. که ابتدا فیلم های پلیمری داخل سنگین ساز ریخته شده تا خرد شوند و به صورت خمیری شکل دربیایند. در مرحله بعد با اضافه شدن آب، مواد به حالت دانه شکری و سنگین شده در می آیند و نهایتا با باز شدن شیر پنوماتیک از دریچه تخلیه دستگاه ...



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری