ماشین سنتر در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Center car-1
Center car-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


این شرکت از دهه در زمینه های زیر فعالیت دارد: - نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کارخانه ماشین سازی تبریز - تعمیرو نگهداری و NET کارخانجات - تجهیز گارگاههای آموزشی و دانشگاهها - مشاوره و ارائه چیدمان و نقشه برای کارگاه ها - تعمیرات انواع ماشین آلات سی ان سی -تعمیرات برد های مکانیکی - تعمیرات تابلو برق های انواع ماشین آلات و بروز رسانی تابلو فرمان - فروش کلیه مطعلقات ماشین آلات (سه نظام و چهار نظام و لینت ها و . . ) - فروش ابزار های تراشکاری و فرزکاری کشورهای ایتالیا-آلمان و چک - واردات انواع ماشن آلات - فروش اقساطی ماشین آلات تولیدی کارخانه ماشین سازی تبریز - خرید ماشین آلات کار کرده و جایگزنی با ماشین الات نو - تعمیر و باز سازی و اوهال کل



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه