ميز برش CNC در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

CNC cutting table-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


دستگاههای برش پلاسما سرعت و دینامیک بسیار بالای تا ۸ متر در دقیقه را دارند، برشکاری با سرعت بسیار بالا بدون مکث در جابجایی بین قطعات ، سرعت و تیراژ تولید قطعه را به حداکثر می رساند. سرعت بالای برشکاری بالا امکان تولید قطعه با کمترین زمان و بالاترین کیفیت را در ورق های نازک فراهم میکند.

آموزش دستگاه در حین نصب به این صورت است. که در حین نصب آموزش کار با دستگاه ارائه می شود. برای است.فاده از این دستگاه نیاز به دو مرحله داریم؛ طراحی و اجرا. طراحی نیاز به این دارد که فرد بتواند با نرم افزار های طراحی مثل کورل کار کند. این آموزش طولانی مدت نیاز دارد و مربوط به شزکت های ارائه دهنده دستگاه نمی شود. البته شرکت هایی وجود دارند که این طراحی ها را انجام می دهند و در اختیار صاحبان دستگاه CNC قرار می دهند.

شرکت فنی و مهندسی آریونیکس در سال با هدف تولید ماشین آلات صنعتی بنا گردید و در ادامه با توجه به توسعه صنعت چوب در سال اقدام به تولید ماشین آلات صنایع چوب که درراس  آن ماشین های سی ان سی اتومات و تک ابزار – لیزرغیر فلزات – پرس وکیوم ممبران قرارداشت نمود .در ادامه سال با تحقیق و پژوهش بر روی ماشین الات سی ان سی میز برش شیشه با توجه به نیاز صنعت کشور به این نوع دستگاه ها طراحی و ساخت میز برش شیشه را با یه روزترین تکنولوژی روز دنیا اغاز و به خط تولید خود اضافه کرد .



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران