هونینگ در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Honing-1
Honing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


ابزار هونینگ با محور سیلندر هم‌محور می‌شود؛ برخلاف سنگ‌زنی که محور ابزار را دستگاه سنگ‌زنی تعیین می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که نیازی به تنظیم و هم‌محور کردن قطعه و ابزار نباشد و عیبی در اثر درست انجام ندادن این کار ایجاد نشود و بدین ترتیب نگهدارنده (فیکسچر) دقیق نیاز نباشد. به همین دلیل نیز با هونینگ نمی‌توان موقعیت سوراخ را تغییر داد.

ابزاری که عملیات تراش هونینگ را انجام می دهد دارای یک یا چند سنگ بوده است. که به دیواره های سیلندر فشرده می شود ابزار به صورت همزمان حرکت دورانی درون سیلندر و در راستای خطی سیلندر دارد و ابزار هونینگ با محور سیلندر هم محور می گردد و بر خلاف سنگ زنی که محور ابزار را دستگاه سنگ زنی انتخاب می کند این ویژگی سبب می شود که احتیاجی به تنظیم و هم سو و هم محور کردن قطعه و ابزار نباشد و عیبی در اثر درست انجام ندادن این کار ایجاد نشود

این روش بسیار سریع است. و برای تولید قطعات ساده با تعداد بالا مناسب می‌باشد و به تنظیم محور قطعه پیش از عملیات می‌پردازد. هونینگ سطح خارجی دایره‌ای در رولرهای یاتاقان‌های مخروطی و است.وانه‌ای و میله‌ی پیستون‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی است.فاده‌ می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران