هونینگ در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Honing-1
Honing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


ابزار هونینگ با محور سیلندر هم‌محور می‌شود؛ برخلاف سنگ‌زنی که محور ابزار را دستگاه سنگ‌زنی تعیین می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که نیازی به تنظیم و هم‌محور کردن قطعه و ابزار نباشد و عیبی در اثر درست انجام ندادن این کار ایجاد نشود و بدین ترتیب نگهدارنده (فیکسچر) دقیق نیاز نباشد. به همین دلیل نیز با هونینگ نمی‌توان موقعیت سوراخ را تغییر داد.

 قطعه کار روی میز ماشین نصب می‌شود و سپس ابزار به طرف بالا و پایین در امتداد محور سوراخ حرکت می‌کند تا سنگ هونینگ به داخل قطعه هدایت شود. سنگ که روی محور عمودی ماشین بسته شده به گردش در می‌آید و همزمان در جهت عمودی حرکت رفت و برگشتی انجام می‌دهد و عملیات براده برداری آغاز می‌شود.

هر اطلاعاتی که در خصوص هونینگ و فرآیند سنگ زنی لازم دارید از مشاوران ما کمک بگیرید. هم چنین شما می توانید با مراجعه به بخش وبلاگ وبسایت بورس صنعت از مجموعه مقالاتی که در خصوص سنگ زنی داخلی سیلندرها تهیه شده است. است.فاده نمایید.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری