کراشر کم صدا در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Low noise crusher-1
Low noise crusher-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


برای کاستن از اثر فنریت و همزمانی فرکانس بهتر است. که از میرا کننده مناسب است.فاده شود. برای ناحیه اول از یک لایه کمکی کم وزن و نرم مانند فوم و برای کاهش اثر همزمانی از یک لایه میرا کننده داخلی خوب مانند سرب است.فاده می شود زیرا براساس مشخصاتی که سرب دارد می تواند موج وارده شده را به راحتی میرا کند.

در بین تمام آلاینده های شغلی سروصدا بیشترین میزان انتشار را داشته و تقریبا در هر صنعتی وجود دارد . سروصدا نه تنها بروز بیماری ، بلکه سبب آزار برآشفتگی فرد نیز می شود ، ایجاد تداخل در مکالمات و ممانعت از سمع اصوات به عنوان یکی از است.رسهای عمومی ، سروصدا زمینه را برای بروز مشکلات قلبی عروقی فراهم می آورد ، مهمترین اثر آن در جهت ایجاد کاهش شنوایی در افراد در معرض می باشد .

سری NT جاروبرقی آب و خاک کرشر، کاربردهای عمومی در محیط‌های مختلف صنعتی دارند. این سری از جاروبرقی‌های صنعتی، دارای مدل‌های بسیار متنوعی است. که یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آنها جاروبرقی سه موتوره NT / می‌باشد. این دستگاه وکیوم صنعتی دارای سه موتور وات است. که مجموعاً توان وات را فراهم می‌کند. همچنین این دستگاه دارای حجم مخزن لیتری است..



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر جدید اندیشه